Humor

De skal jo lære det før eller senere!

De skal jo lære det før eller senere!

Og så kan det jo lige så godt blive før! Sangaria er en japansk saftproducent, som markedsfører deres produkter til børn ved at få det til at ligne øl. Alt omkring produktet lige fra flaskerne, sixpack-indpakningen og det skummende gyldne indhold ligner øl på en prik! I de andre produktlinjer findes bl.a. kopier af vin, champagne og cocktails.

Men det er måske den rigtige fremgangsmåde, at få ungerne til at efterligne de voksnes vaner på så tidligt et stadie som muligt. Med lidt held bliver de så glade for efterligningen, at de slet ikke har lyst til at skifte til de rigtige varer. I ved lidt på samme måde, som chokoladesmøger afholdt børn fra at ryge…eller hvordan var det nu?

Hvorom alting er, så sætter det da lidt den hjemlige debat om unge og alkoholvaner lidt i perspektiv. Hvem gider at drikke vodkaklovne, når man fra barnsben er flasket op med look-a-like øl og vin?

Tjek i øvrigt reklamefilmen på Youtube linket. Det er så grotesk, det bliver helt morsomt.

Officiel side (japansk)

Standard